Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Tilll tildeb1 från panfu!

Av Dj_Mix - 1 april 2011 23:02

Ok nu ska hälst dom som har panfu saka läsa deta men ändå!



TILDEB1 OM DU FAAAN INTE SLUTAR AMMÄLER JAG DEJ PÅ PANFU, RINGER OCH SÄGER TILL PANFU CENTRALEN ATT DOM KAN FAN TA BORT DIN JÄKLA PANDA!

OCH JAG MENAR DET!

ETT ÄNDA JÄKLA DUMT ORD SÅ SÄGERJAG TILL ATT DOM FAN KAN RADERA DIN PANDA!


OCH DU LODSAS FAN INTE ATT VARA MEJ I MIN CBOX  !

DIN JÄKLA******UNGE!

JAG VILL FAN BARA BRÄNNA DEJ PÅ ETT JÄKLA BÅL!

ELLER BARA MÖRDA DEJ MED EN KNIV!

KAN FÖR FAN FATA HUR JÄKLIG IRITERARD MAN FAAAN KAN VARA PÅ DEJ****##

JAG SKA FAAN SKA TILL DEN DÄR CENTRALEN ATT DU INTE ENS FÅR VARA I NÄRHETEN VAD DEN DÄR PANFU!

DÖ TILL HELVETET!

OM JAG VAR DIN MAMMA SÅ SKULLE JAG GJÖRA SUNDER DATAN OCH LÄMMNA IN DEJ PÅ ETT BARN HEM OCH DET SKULLE JAG FAN VILLJA GJÖRA NU!

OM DU FAAN INTE SLUTAR TAR JAG OCKSÅ BORT CBOXEN I ETT ÅR KANSE TILL OCH MED ALLDRIG TAR TILL BAKA DEN!

HUR STÅR HJÄRNA HAR DU I GÄNTLIGEN  !

OCH HORA KAN DU FAN VARA SKIÄLV!

(Hon har kalat me det)

KAN DU FAAN SLUTA VARA SÅ JÄKLA ELAK!

OCH JAG LOVAR JAG GJÖR DET!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dj_Mix - 20 april 2011 21:10

Hej! I dag gorde jag en ny film Den heter Higurashi! Och den ska föreställa dena: Om ni undrar varför den heter Higurash! Jag ska föreställa rena!:    New_yourk ska föreställa en grön tjej som jag inte kom i håg vad hon hete   :  ...

Av Dj_Mix - 20 april 2011 13:23


♥Hej i gen♥ Jo nu ska jag hjälpa hur man kan fixa bakgrund på bloggen och topbild och musik ;D   ♥Bakgrund och topbild♥:   När man ska göra bakgrund och topbild så kan du använda: Paint,Google,Pixlr.com,Och säker...

Av Dj_Mix - 20 april 2011 13:12


Heeej!! I dag chattade jag med Amy diamond_10 och andra.... Ja,ja men nu ska ni få höra en konstig sak när jag chatta med henne  ! En chatt stog det att hon skrev och den andra kom det vad on skrev!!:   O.O Det var nog det konstiga jag n...

Av Dj_Mix - 19 april 2011 21:20

Ni som inte var där missade att vara ed på.......YOUTUBE!     ...

Av Dj_Mix - 19 april 2011 17:57


YAY! Om ni undrar vrf[Varför] Jag är såå glad! Så är det at jag ska ha PARTY!,I mitt rum i dag!:   Hoppas att ni kan komma! P.s ska ta bilder till bloggen ;D ...

Presentation


Harre bra i blogen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

HATAR! ni reklamen som kommer mit uppe i inläggen! Och bredvid?????
 Ja!!!!!!!!
 Nej!!!!!!
 Vad tror du?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mit blogg värde

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Mp3

Chatta med din data!

Har du frågor eller skulle bara vilja testa! Testa att prata med din data?

 

I så fal har han väntat jätte länge  :

  

Det är gratis och du behöver inte registrera dig!

 

Klicka här! för att gå dit!

  


Ovido - Quiz & Flashcards