Alla inlägg under januari 2011

Av Dj_Mix - 31 januari 2011 16:52

Aja förlåt att  jag bara nästan f´vissar bilder hela tiden.

Menjag vill i alla fal vissa deta nu:

      

Hihi.

Och deta e veckans låt:

  

Av Dj_Mix - 30 januari 2011 20:37

Kola vilka COOOLA! bilder jag hittade:

      

Cooola va?

Aja jag ska snart gå och läga mig.

Men heerråå.

  

Av Dj_Mix - 30 januari 2011 03:31

Whhoooohhoo Heeeey Bus frön  !!!

Jag vet några ord som rymar på mit nman:
1: Sanna Panna

2: Sanna Lanna

3: Sanna Panna Lingon Hanna.

 

Och det e de jag vet just nu.

 

  

Av Dj_Mix - 30 januari 2011 00:41

Av Dj_Mix - 29 januari 2011 22:15

Wooohhhoo heeeyyyy på er bus fröööön  !!!!

Jag har några COOLA! bilder att vissa er:
   

E inte katterna så söööööötta  ????

Och har ni set den nya Desingen i bloggen?

Tog ugifär En halv timma att fixa  .

Och kola den här videon den e as BRAAA!!:

Nooooooooooooo!!!

Tyvär datan har BLIVIT SÅ......TRÖÖÖÖK!!!

Nästa gång kan ni se den.

//Sanna (Sanna9) 

 

Av Dj_Mix - 29 januari 2011 21:39

I dag när jag och mamma var i hemkväll så skulle en tant eller vad man säger ut.

Sen Kom det ett alarm alltså något som hon hade tagit.

Men hon sa att det hända när hon kom in också?

Och sen skulle jag kola vilken film jag skulle hyra men då hittade jag en grej som ska sita Där man öpnnar filmen. En sån log på marken  .

Men jag gede den till en utr av dom som jobbade där.

Men kann det vara hon tanten som gjorde det?

Det vet man nog inte men det e något hon inte har lämmnatb tillbacka i alla fal.

Skumt ska tänka på saken MYCKET!

 

Av Dj_Mix - 29 januari 2011 20:22

Heeey på er Bus fröön  !

Ätligen har jag fåt en kommentar och jag bara ÄLSKAR KOMMENTARER!!!

Ok inte duma då för dom som gjör duma kommentarer till mig ammäler jag!

Ja ja men så här stog det på frågan (På ett ugifär.:)

 

Hur Gjör man en blogg eller Hur man läger in sin panfu blogg på panfu blogen:

 

Svar: Du kan skappa en blogg på bloggplatsen.se.

Svar: Du ska skicka ett brev till dom som har panfu.

Och Så ska du skriva dit blogg adres och panda namn.

Och deras addres e: Community@panfu.se

Tror jag att det var  .

Så det var allt.

Men jag ska ta bort ettinlägg se den gjör så att hela bloggen blir Vit!

Och sen ska jag fixa bakgrund.

//Sanna (Sanna9)

Av Dj_Mix - 15 januari 2011 00:35

Heeeej!

Nu har jag spelat något grejs på spel.se i gen.

Och då skulle man se vilken smudi eller något sånt man var.

Deta var jag:

  

Och den andra som kommer nu fik min kompis klara.

Hon hataade ALLTING som fanns i drinken HAHAHAHAHAHAHAHA!!

Hon frisökte värkligen få en annan sort men det fik hon ALLDRIG  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!:

  

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!

Ni skulle ha sät hennes min HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA  !!!!

Och så här sog min ut:

  

Och så här sog klaras ut hihi:
  

Den dagen ommer jag alldrig att glöma hihi.

//sanna

 

 

Presentation


Harre bra i blogen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

HATAR! ni reklamen som kommer mit uppe i inläggen! Och bredvid?????
 Ja!!!!!!!!
 Nej!!!!!!
 Vad tror du?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mit blogg värde

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Mp3

Chatta med din data!

Har du frågor eller skulle bara vilja testa! Testa att prata med din data?

 

I så fal har han väntat jätte länge  :

  

Det är gratis och du behöver inte registrera dig!

 

Klicka här! för att gå dit!

  


Ovido - Quiz & Flashcards