Alla inlägg under februari 2011

Av Dj_Mix - 26 februari 2011 21:10

Kola vilken cute cat!!:

 

Såå cute  ! 

Av Dj_Mix - 26 februari 2011 15:35

Snyft!

Jag får bara mindre och mindre vänner!:
  

Förut hade jag 87 vänner  !!

Och dena låten vill jag att ni ska höra!

För den på miner lite om mig!

Till er som inte kan se på filmerna i bloggen: Här!

Snyft!!!

Refreng:


Varför jag, Varför jag?

Varför inte nån av alla andra?

Är jag inte lika mycket värld?

 

Varför jag, varför jag?

Har jag gjort nånting mot alla andra?

en fråga som jag har här inom mig.

 

Varför jag , varför jag?

Kommer något någonsin att hända?

kommer det nånsin få ett slut?

 

Av Dj_Mix - 23 februari 2011 19:33

Retry?:

Game over!

Av Dj_Mix - 23 februari 2011 19:26

Heeej!

Kola vilken fiiiina bilder jag hittade:

    

Sååå sööta  !

 

Av Dj_Mix - 22 februari 2011 21:24

Heej!

Här är en som heter Samlun som ville vara med i bloggen!:

  

Förlåt om jag inte alls bloggar mycket!

Det är bara det att jag har 4,3 andra bloggar som jag bloggar i!

Så ja lite fult upp att skriva  .

Men jag har ju inte slutat att skriva så klart!

I så fal skulle jag ju sakt till!

 

 

Av Dj_Mix - 20 februari 2011 20:28

Jag har en glad nyhet och en dålig!

Första den glada nyheten!

Att här kommer veckans låt!:

Och här kommer den dåliga:

Det är skola i morgon!

Av Dj_Mix - 17 februari 2011 11:27

Heej!

I går eller i förigår så sog jag på en film!

Och då kom en ut av dom som var skådespelare i filmen ut från filmen  :

  

Hur sjuton kom han ut ur filmen  ????

Alltså tänk er om en sondespelare i en riktig tv kom ut så där  !!!!

Jag skulle nog ha blivit förvånad.

 

 

Ok nu har jag en fråga till er!!

Tycker ni att vi ska ha en chattbox?

I så fal kan jag frisöka fixa det.

  

Av Dj_Mix - 15 februari 2011 19:20

    

I dag sa min pappa att jag kan bli vip i 1vecka  !

Men vi kommer bara att ha det i en vecka att prova om det går bra att vara vip, eller något sånt.

Fast det första är att exembel:

Pappa har nys kommit hem, Han är hugrig.....

Och ja sådetkan ta tid  !

Ja ja men jag vet att vissa läsare är nya!

Så jag hälsar er välkommna till min blogg  .

Men jag har nyss börjat att skriva om moviestarplanet så att ni vet.

  

Presentation


Harre bra i blogen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

HATAR! ni reklamen som kommer mit uppe i inläggen! Och bredvid?????
 Ja!!!!!!!!
 Nej!!!!!!
 Vad tror du?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Mit blogg värde

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Mp3

Chatta med din data!

Har du frågor eller skulle bara vilja testa! Testa att prata med din data?

 

I så fal har han väntat jätte länge  :

  

Det är gratis och du behöver inte registrera dig!

 

Klicka här! för att gå dit!

  


Ovido - Quiz & Flashcards